ZWROTY I REKLAMACJE



ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie LISA MAYO Butik produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży: Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LISA MAYO, UL. KARNISZEWICKA 78A, 95-200 PABIANICE wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. 



REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LISA MAYO, UL.KARNISZEWICKA 78A, 95-200 PABIANICE wraz z wypełnionym formularzem Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe LISA MAYO zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
LISA MAYO ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Darmowy transport
Transakcje powyżej 350 PLN
Wsparcie online
Wspieramy online 8.00-16.00
tel. 578 552 642
Bezpieczne płatności
Zabezpieczamy wszystkie płatności